English

Meeting & Events

In Circl zie je hoe circulair bouwen tot leven komt; niet alleen onze eventruimtes hebben een duurzaam verhaal, ook het restaurant, rooftopbar en de eventspace. Je wordt in Circl omringd door hout, sustainable design en kunst, dé perfecte plek voor al je creatieve brainstorms, teamsessies, offsites en congressen.

Onze vergader- en eventruimtes zijn te boeken door iedereen en de basement biedt ruimte voor 10 tot 150 bezoekers. Ben jij op zoek naar een niet alledaagse, duurzame eventlocatie? Wil je collega’s, klanten of relaties een nieuwe beleving en inspiratie meegeven? Boek een ruimte en ervaar circulariteit in de praktijk!

"Creativity is experiencing, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes and having fun"

Mogelijkheden per zaal

Event Space
carré/standaard
cabaret
bioscoop100*
banqueting150

Event Space

carré/standaard
cabaret
bioscoop100*
banqueting150
De Event Space leent zich perfect voor openbare evenementen zoals debatten, lezingen, of bedrijfspresentaties. Tevens biedt deze ruimte inspiratie voor een gezellige borrel.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDEN
  • TARIEF P.P. PER UUR
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL37,50
  • TARIEF P.P. HELE DAG75
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 0
carré/standaard126
cabaret72
bioscoop150
banqueting100

Zaal 0

carré/standaard126
cabaret72
bioscoop150
banqueting100
Als je binnen komt heeft deze ruimte een industriële look and feel. Dagelijks vinden hier allerlei grote evenementen plaats zoals presentaties, conferenties, lezingen en award-shows. In de ruimte staan twee vaste tribunes, die een interactieve en informele setting creëren. De tribunes zijn bekleed met oude bedrijfskleding wat is getransformeerd tot textielstuc.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. Beamer | Projectiescherm | Microfoon (opt)
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 37.50
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 75
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 1
carré/standaard10
cabaret
bioscoop
banqueting

Zaal 1

carré/standaard10
cabaret
bioscoop
banqueting
Deze sfeervolle ruimte beschikt over het originele directie meubilair. Deze ruimte is ideaal voor een kleiner gezelschap (max. 10 pers) en is alleen in de huidige opzet te gebruiken.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. verrijdbaar plasmascherm
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 350
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 525
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 2
carré/standaard14
cabaret
bioscoop
banqueting

Zaal 2

carré/standaard14
cabaret
bioscoop
banqueting
In deze zaal staat hergebruikt meubilair uit de historische collectie van ABN AMRO en de wanden zijn bekleed met gerecyclede bedrijfskleding. Deze ruimte is ideaal voor een kleiner gezelschap (max. 14pers) en is alleen in de huidige opzet te gebruiken.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. verrijdbaar plasmascherm
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 350
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 525
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 3
carré/standaard28
cabaret28
bioscoop50
banqueting

Zaal 3

carré/standaard28
cabaret28
bioscoop50
banqueting
Deze grotere ruimte is multi-inzetbaar en te gebruiken voor verschillende doeleinden.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. Beamer | projectiescherm
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 37.50
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 75
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 4
carré/standaard26
cabaret
bioscoop70
banqueting

Zaal 4

carré/standaard26
cabaret
bioscoop70
banqueting
Deze ruimte bezit een vaste tribune bekleed met gerecyclede bedrijfskleding. Daarnaast is het mogelijk de ruimte aan te vullen met stoelen. Deze ruimte is ideaal voor presentaties en interactieve lezingen.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. Beamer | projectiescherm
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 37.50
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 75
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 5
carré/standaard20
cabaret
bioscoop
banqueting

Zaal 5

carré/standaard20
cabaret
bioscoop
banqueting
Deze grotere ruimte is multi-inzetbaar en te gebruiken voor verschillende doeleinden.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. Beamer | Projectiescherm
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 37.50
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 75
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 6
carré/standaard22
cabaret
bioscoop
banqueting

Zaal 6

carré/standaard22
cabaret
bioscoop
banqueting
Deze grotere ruimte is multi-inzetbaar en te gebruiken voor verschillende doeleinden.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. Beamer | Projectiescherm
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 37.50
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 75
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 7
carré/standaard20
cabaret
bioscoop
banqueting

Zaal 7

carré/standaard20
cabaret
bioscoop
banqueting
Deze grotere ruimte is multi-inzetbaar en te gebruiken voor verschillende doeleinden.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. Beamer | Projectiescherm
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 37.50
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 75
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 8
carré/standaard18
cabaret20
bioscoop60
banqueting

Zaal 8

carré/standaard18
cabaret20
bioscoop60
banqueting
Deze grotere ruimte is multi-inzetbaar en te gebruiken voor verschillende doeleinden.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. Beamer | Projectiescherm
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 37.50
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 75
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
Zaal 9
carré/standaard20
cabaret20
bioscoop60
banqueting

Zaal 9

carré/standaard20
cabaret20
bioscoop60
banqueting
Deze grotere ruimte is multi-inzetbaar en te gebruiken voor verschillende doeleinden.
  • VOORZIENINGEN EN BIJZONDERHEDENo.a. Beamer | Projectiescherm
  • TARIEF P.P. PER UUR€ 12
    TARIEF P.P. 1 DAGDEEL€ 37.50
  • TARIEF P.P. HELE DAG€ 75
  • ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW EN INCLUSIEF ONBEPERKT KOFFIE/THEE/WATER
* De capaciteit van de ruimtes kunnen afwijken afhankelijk van de setting

Voordelen van Circl

Unieke locatie en beleving
Een circulair paviljoen vol met verhalen, midden op de Zuidas, waar je je netwerk verbreedt en alles te weten komt over de circulaire economie. De 10 zalen in de basement zijn geschikt voor congressen, bijeenkomsten en workshops met break-out sessies.
Rondleiding
Het is mogelijk om je event te combineren met een inspirerende rondleiding voor je gasten. Kom in 30-60min alles te weten over Circl, de verhalen achter de hergebruikte materialen en de werkwijze van het restaurant.
Culinaire totaalbeleving
Maak van je event een totaalbeleving en ga op culinaire ontdekkingsreis in de wereld van circulair eten en drinken. Kies voor een presentatie van chef-kok Rudolf Brand, een workshop kombucha brouwen of wekken en fermenteren.
Zeer goede bereikbaarheid
Circl is gelegen vlak naast station Amsterdam Zuid met directe verbinding vanuit Utrecht, Hilversum en Schiphol en dichtbij tram - en metrolijnen. Diverse parkeergarage liggen op loopafstand/
Persoonlijke ontvangst en ondersteuning
Onze hosts staan altijd voor je klaar, om je te verwijzen naar de juiste ruimte of om bijvoorbeeld jouw gasten te ontvangen.
Kunstcollectie
Kunst speelt in Circl een verbindende rol, zowel in de ruimtes als in Circl.ART waar wisselende exposities te bewonderen zijn.

Circulaire horeca

Bij Circl maak je kennis met circulaire horeca en word je verrast door de pure smaken van lokale en duurzame producten. Op de begane grond heeft Circl een restaurant waar iedere bezoeker welkom is voor ontbijt, lunch en diner. In de basement van het paviljoen beschikken we over een gezamenlijke ruimte voor ontbijt, lunches, snacks en borrels. Met een prachtig uitzicht op de skyline van de Zuidas biedt de Rooftopbar allerlei mogelijkheden om je gasten te verrassen, bijvoorbeeld met een borrel of theeworkshop.

Ontbijt, zoet of hartig tussendoortje, gezamenlijke lunch, diner of gezellige borrel als afsluiter, chef-kok Rudolf Brand biedt een onderscheidende culinaire invulling voor ieder event. Het assortiment wordt bepaald door het seizoen en de markt, met een dagelijks wisselend menu als gevolg.

Interesse in een van de ruimtes van Circl?

Neem contact op met onze eventdesk via reserveren@circl.nl of via 020-343 4400.

Of maak gebruik van het aanvraagformulier rechts en ontvang binnen 48u een reactie op je aanvraag.

 

De desk is op werkdagen bereikbaar van 8.00u tot 17.30u.

Aanvraagformulier

Extra circulaire redenen om te kiezen voor Circl voor uw volgende evenement

  • Trees for all

    In Circl gaan we bewust om met energie en minimaliseren we onze CO2-uitstoot. Wij streven naar een gezonde aarde en werken samen met Trees for All. Iedere euro die we spenderen aan de extra energie voor evenementen in Circl gaat naar duurzame bosprojecten. Met iedere 10 euro, planten we twee bomen. Eén dichtbij en één in de tropen.

  • Circulaire rondleiding

    Verbreedt je event met een rondleiding door het paviljoen en laat je inspireren door alle circulaire onderdelen in Circl. Onze ervaringen met circulair bouwen, de verhalen achter de hergebruikte materialen en de werkwijze van het restaurant: alle aspecten komen aan bod. De tour wordt standaard gegeven in het Nederlands en is op verzoek mogelijk is andere talen.

  • Restaurant & Rooftopbar

    Wil je een feestelijke afsluiting van je event? Vraag dan naar de mogelijkheden voor een afsluitend diner in het restaurant. Speciaal voor groepen hebben we gezellige, lange tafels die perfect zijn voor een shared diner. Meer interesse in een gezellige borrel of muzikaal feestje? In onze Rooftopbar, omgeven door groen, zijn er allerlei mogelijkheden om borrels en feesten te organiseren.

Notificatie:
AdBlocker gedetecteerd.
Door het gebruik maken van dit soort software, kan de website minder goed tot slecht functioneren.