vrijdag 7 feb 2020, 00.00 - 00.00 CET

De toekomst van de marketeer

Hoe kun je als marketeer bijdragen aan een toekomstbestendige planeet?
Thomas promo

In samenwerking met

PDZ
circularities
CIRCO_logo

Klimaatverandering, grondstoffen die op raken, leasen ipv kopen. De wereld zoals we die kennen, is flink aan het veranderen. We staan voor grote uitdagingen, maar gelukkig zijn er ook oplossingen voorhanden. Voor een systeemverandering is iedereen nodig, ook marketeers. Wat kun je als marketeer leren van circulaire merken groot maken en grote merken circulair? En hoe voorkom je 'purpose-washing'?

De line-up bestaat uit A-merken, bekende disrupters en wetenschappers die samen in gesprek gaan over de skillset van de marketeers van de toekomst. We gaan op zoek naar succesformules van circulaire merken en je kunt een quick scan voor je merk krijgen bij de circulaire waarzegger. Liever één op één advies? Kom dan einde middag naar de Brains & Beers om een expert te spreken!

Luister hier de podcast:

Programma

  • 13.30-15.00u Plenair programma (english)

    We beginnen met een keynote van internationaal gerenommeerd spreker Thomas Kolster, een Deense marketing activist, die al 18 jaar bezig is om merken te verduurzamen. Hij is de oprichter van de Goodvertising company en zal uiteenzetten hoe je purpose-washing kunt voorkomen, en als merk echt bij kunt dragen aan een toekomstbestendige planeet.
    Annick de Wit zorgt voor een verdieping op deze keynote; wat kun je met dit verhaal in je eigen werk?
    Vervolgens gaan we in gesprek met Jesper van impactmerk Seepje, Charlotte van global brand Philips en Sander van communicatiebureau Heldergroen over hun visie op de marketeer van de toekomst.

  • 15.00u-17.00u Breakouts

    In twee rondes van 45 minuten kun je kiezen uit de volgende workshops; (let op; de sessie van Thomas Kolster duurt 1,5 uur en is in het Engels, overige workshops zijn in het Nederlands)

    1 Maak werk van je ideaal - Heldergroen
    2 Seepje – het verhaal van een succesvol impactmerk
    3 Aikido- weerstand doorbreken en de kracht van de cirkel
    4 Kromkommer’s strijd voor gelijke rechten van groenten en fruit; storytelling als core business
    5 Transforming your brand, Goodvertising
    6 Crashcourse circulariteit communiceren, VODW

    De hele dag kun je terecht bij een Circulaire Waarzegger, waar je je eigen brand kunt laten checken op circulariteit

  • 17.00u-18.00u Brains&Beers

    Kom voor een lekker drankje en een goed één-op-één gesprek naar de Brains&Beers en ontmoet de experts van de middag live.

Week van de Circulaire Economie
Tijdens de Week van de Circulaire Economie staat de agenda bij Circl volledig in het teken van circulariteit. Op deze reekspagina hebben we alle programma's uit de Weken voor je bij elkaar gezet!
Naar reeks