Een consistent merkverhaal verstevigt de positionering van een bedrijf. Maar wat doet een stevig merk als de tijden en teneur heel snel veranderen? Ben je dan nog wendbaar? Welke oplossingen biedt jouw merk voor de grote uitdagingen van deze tijd? Op die vragen gaf Sander Veenendaal, oprichter van communicatiebureau Heldergroen, antwoord in een workshop tijdens de Week van de Circulaire Economie bij Circl. Bekijk de sessie hieronder terug en leer hoe jij met jouw merk meer mensen in beweging krijgt voor positieve verandering.
Kijktijd: 1 uur en 30 minuten
Met in deze workshop
Lees meer
Bekijk hier de andere sessies van de Week van de Circulaire Economie
Hoe versnellen we het circulair gebruik van reststromen uit water?
Hoe kun je meer invloed uitoefenen op beslissers?
Hoe de politiek middels circulair aanbestedingsbeleid haar stuurkracht kan gebruiken om bedrijven te stimuleren tot verduurzaming.
Documentaire Circulaire Economie